Vervolgens de voortzetting van het bedrijf door de tweede generatie, met een nieuwe impuls in de automatisering tot gevolg. De geschiedenis passeert in vogelvlucht de revue. In woord en beeld. En hoe gaat het nu? Medewerkers komen in korte interviews aan het woord. Hoe lang zijn ze al aan het bedrijf verbonden? En waarom zijn ze onmisbaar? Op een andere, luchtige, manier kun je een kant van je bedrijf of instelling laten zien die niet vaak naar voren komt. Kortom, een kijkje achter de schermen.
De persoonlijke verhalen maken een jubileumuitgave tot een leesbaar geheel. Aangevuld met leuke acties zet je hiermee het bedrijf weer helemaal op de kaart. Een nieuwe impuls die bijdraagt aan de route naar een gezonde toekomst en…. een nieuw jubileum. De ideale manier om klanten en relaties hernieuwd kennis te laten maken met uw onderneming en uw personeel. Een bewaarexemplaar waar nog vele jaren over gesproken wordt.
Zeeman Reclamegroep regelt het. Een jubileummagazine kan veelal kostenneutraal voor u worden geproduceerd. Dat is nu eens echt een win-win-situatie!